Правила
Стандартні правила букмекерської контори
1. Основні положення 1.1 Зареєструвавшись, гравець може робити ставки на різні спортивні події, як перед початком матчу, так і під час гри. 1.2 Будь-яка зроблена ставка є договірним зобов'язанням між нами і гравцем, що дає право гравцеві в разі перемоги отримати відповідну виграшну суму і нам отримати суму ставки в разі програшу. 1.3 Ставки приймаються тільки в сумі, що не перевищує поточний залишок на рахунку клієнта. 1.4 Зроблені ставки, після розміщення їх на нашому сервері і одержання гравцем повідомлення про прийом ставки, скасування або виправлень не підлягають. Обрив з'єднання або інші збої в комунікаціях не є підставою для відміни ставки, якщо ставка зареєстрована на нашому сервері. 1.5 Ставки приймаються на основі спортивної лінії - списку матчів зі стартовими котируваннями (коефіцієнтами) і лімітами ставок на кожен вихід. Будь-які зміни в спортивній лінії не впливають на умови вже укладених ставок. 1.6 Ставки приймаються на основний час матчу, якщо не обумовлено інше. 1.7 У разі, якщо коефіцієнт виходу змінився, клієнту відображається повідомлення про факт зміни коефіцієнта. Клієнт може підтвердити згоду на розміщення ставки з новими умовами, або відмовитися від ставки. 1.8 Дата та час початку події, що вказуються в лінії, носять інформативний характер. Помилково вказана дата, час та додаткова інформація (статус або стадія турніру тощо) не є підставою для відміни ставки. У разі якщо подія відбулася раніше чи пізніше спочатку оголошеної дати, результат вважається дійсним, а ставки вважаються дійсними, якщо вони зроблені до початку події. 1.9 Нами визнаються тільки результати, опубліковані офіційними спортивними організаціями після закінчення спортивних подій. У разі, якщо гравцем знайдені невідповідності між розрахунком ставки і офіційним результатом, він має право звернутися в нашу службу підтримки для вирішення спірної ситуації. 1.10 Скасування ставки. Ми залишаємо за собою право відмінити ставку (повернути з коефіцієнтом 1.0) у наступних випадках: Ставка скасовується, якщо матч був скасований або перерваний і не буде закінчено протягом 48 годин з моменту початку події. См. Особливості ставок за видами спорту. При будь-якому командному спорті, при зміні місця проведення матчу, ставки анулюються тільки у випадку, якщо нове місце проведення матчу є первісною домашньої майданчиком команди гостей. У разі підозри у нечесній грі, виплати за ставками можуть бути припинені до закінчення розслідування. Якщо порушення доведені, нами можуть бути скасовані всі ставки на цю подію. Клієнту заборонено ставити на події, якщо він є їх безпосереднім учасником. При підозрі в подібному порушенні ми маємо право скасувати всі ставки гравця на цю подію. Ставки можуть бути анульовані, якщо в трансляції матчу були виявлені технічні або програмні помилки, наприклад, неправильне відображення рахунку матчу. 1.11 Правила нічийного результату застосовується до подій, де можливо більше одного переможця, або результатом події може бути нічия, а даний предмет парі не запропоновано. Для кожного парі, укладеного на перемогу вибраного учасника змагань, сума ставки спочатку зменшується пропорційно кількості очікуваних переможців, розділеному на кількість фактичних переможців. Потім виграш виплачується клієнтам, які зробили успішні ставки на цю "знижену суму". 1.12 Ми не несемо відповідальності за можливу неправильну інтерпретацію помилок. Зокрема, у разі помилок нашого персоналу, програмних або апаратних збоїв при прийнятті ставок. Ми залишаємо за собою право виправляти такі помилки. 2. Типи ставок 2.1 Приймаються поодинокі ставки і ставки-експрес (комбінації), системи N з M (сукупність експресів), системи N з M з банкерами. 2.2 Одинична ставка - ставка, в якій потрібно передбачити результат лише однієї події. Поодинокі ставки приймаються на будь-яку подію. Виграш з одиночним ставками, дорівнює сумі ставки помноженої на коефіцієнт виграшу крім парі "Азіатський гандикап" - в цьому виді парі сума виграшу розраховується за особливими правилами. 2.3 Експрес - ставка на кілька незалежних результатів подій. Для виграшу за експресу необхідно, щоб ні по одному з випадків, які входять в експрес, не було програшу. Програш по одному з випадків експресу означає програш по всьому експресу. Виграш з экспрессу дорівнює добутку суми ставки на коефіцієнти всіх випадків, що входять в експрес. 2.4 Система N з M - сукупність експресів, що представляє собою повний перебір варіантів експресів одного розміру (N) з фіксованого набору результатів(M). Характеризується однаковим розміром ставки на кожен експрес (варіант системи) і однаковою кількістю виходів у кожному експресі. При ставці на систему необхідно вказувати загальну кількість випадків (M) і розмірність експреса (варіанти системи) - N. Виграш по системі дорівнює сумі виграшів по експресів, що входять в систему. Детальніше про системи N з M 2.5 Система N з M c банкерами. Банкер - фіксоване подія (результат), яке включено в усі експреси системної ставки. У разі, якщо банкер програє (результат матчу не вгаданий), програє ставка в цілому, в разі виграшу за банкеру результуючий коефіцієнт кожного експреса, що входить в систему, множиться на коефіцієнт банкера. |
3. Види парі
3.1 Всі види парі укладаються на результат основного часу події, якщо не обумовлено інше. Якщо парі укладаються на результат з урахуванням овертайму, це додатково вказується в лінії (наприклад, ставки Вкл. ВІД" в хокеї). Винятки: передматчеві ставки на баскетбол (ставки, укладені до початку матчу), передматчеві ставки на американський футбол (NFL), де результат розглядається з урахуванням овертайму, якщо не обумовлено інше. Результати спортивних подій визнаються тільки після того, як зіграно основний час (у футболі 90 хвилин, хокеї - 60 хвилин). Ставка на гру вважається недійсною та виплачується з коефіцієнтом "1", якщо гра була зіграна або скасована. 3.2 Ставка на результат (1Х2). Виграш дорівнює добутку суми ставки на встановлену для даного результату коефіцієнт. 3.3 Більше/Менше. Парі на загальну кількість голів/очок/геймів і т.д., забитих/набраних/зіграних і т.д. усіма учасниками події разом. Для виграшу потрібно вгадати, буде забито/набрано/проведено більше або менше відносно даного тотала. 3.4 Азіатський гандикап. Ставки на парі з двома наслідками, де пропонується вгадати результат матчу з урахуванням гандикапу. Можливі наслідки - Перемога команди 1, Перемога команди 2. Гандикап - це кількість голів або окулярів, які будуть додані до голів або очками команди і ставка буде розрахована з урахуванням доданих голів/окулярів. Фора може бути позитивною, негативною або рівною нулю. Як зробити ставку в інтернеті. Як правильно зареєструватися в букмекерській конторі Випадок 1. Фора цілочисельна або кратна 0.5. Для визначення результату ставки до фактично забитим голам команди, на який зроблена ставка, віднімається (якщо фора негативна) або додається (якщо фора позитивна) фора на обрану команду (фора на другу команду до уваги не приймається). Якщо після цього результат матчу виходить на користь вибраної команди, то ставка вважається виграною. У разі нічийного результату - ставка повертається. Наприклад, якщо на першу команду встановлена негативна фора "-1", і матч закінчився: а) з рахунком 0:0, ставка програна; б) з рахунком 1:0, ставка повертається; в) з рахунком 2:0, ставка виграна. A якщо встановлена позитивна фора "+0.5" і матч закінчився а) з рахунком 0:1, ставка програна; б) з рахунком 0:0 або 1:0, ставка виграна. Випадок 2. Фора кратна 0.25 але не кратна 0.5 і не цілочисельна. Така ставка розраховується, як дві ставки в розмірі половини суми, з однаковими коефіцієнтами, і з найближчими значеннями "звичайних фор" (цілочисельними, або кратними 0.5. Для фори +0.25 найближчі фори рівні +0 +0.5, для-0.75: -1-0.5). У разі виграшу обох половинних ставок при розрахунках враховується коефіцієнт ставки (До). Якщо одна половина ставка виграла, а з іншого повернення, в розрахунку приймається коефіцієнт (К+1)/2. Якщо одна половина ставка програла, а з іншого повернення, коефіцієнт дорівнює 0.5. Якщо обидві половинні програні ставки, то вся ставка вважається програною. Приклад розрахунку Результат Редінг (+0.25) @1.7 Болтон (-0.25) @2.0 Коментар Нічия (1.7 + 1)/2 = 1.35 0.5 В ставці на Редінг одна половина виграла (+0.5), друга - повернення(+0). У ставці на Болтон одна половина (-0.5), друга - повернення (-0). Редінг 1.7 0 У ставці на Редінг обидві половини виграли (+0 і +0.5). У ставці на Болтон обидві половини програли (-0 і-0.5). Болтон 0 2.0 У ставці на Редінг обидві половини програли (+0 і +0.5). У ставці на Болтон обидві половини виграли (-0 і-0.5). 3.5 Гандикап. Ставки на парі з трьома наслідками, де пропонується вгадати результат матчу з урахуванням гандикапу. Можливі наслідки - Перемога команди 1, Нічия X, Перемога команди 2. Гандикап - це кількість голів або окулярів, які будуть додані до голів або очками команди і ставка буде розрахована з урахуванням доданих голів/окулярів. Фора може бути позитивною, негативною або рівною нулю. На відміну від Азійського гандикапу, дається три результати матчу. 3.6 Перший гол. Пропонується вгадати на якій хвилині буде забитий перший гол. У разі якщо голів в матчі не було - виграшними вважаються ставки зроблені на результат 0:0. Пропонується 10 варіантів відповіді: 0-ої по 10-ту хвилину, з 11-ї по 20-ту хвилину, і т.д. 3.7 Перерву. В даній ставці необхідно вірно вгадати результат першого тайму (половини) матчу. У тих видах спорту, де матч складається з чотирьох чвертей, перервою вважається час між другою і третьою чвертями. Пропонуються три результати: перемога першої команди, перемога другої команди, нічия. 3.8 1-й тайм(половина)/матч. В цьому парі необхідно вгадати одночасно результат першого тайму (половини) і всього матча.При цьому на 1-му місці ставиться результат 1-го тайму (половини), а на 2-му, через косу риску - всього матчу. Розрахунок парі здійснюється на підставі результату основного часу. 3.9 Результат. Пропонується вгадати точний рахунок виходу якого-небудь спортивного події. Якщо передбачуваний рахунок не збігається з реальним рахунком, з яким закінчилася подія, то ставка програна. Ставки приймаються на основний час матчу, включаючи компенсований час. Додаткові періоди(тайми) не враховуються. 3.10 Рахунок після 1-го. Пропонується вгадати точний рахунок першого тайму. Якщо передбачуваний рахунок не збігається з реальним рахунком, з яким закінчився перший тайм, то ставка програна. 3.11 Чет чи непарне число. В цьому парі учаснику необхідно вгадати, чи буде кількість голів, забитих у матчі, парним числом. Якщо в матчі взагалі не було забито голів, виграють ставки на ЧЕТ. 3.12 Ставки по сетах. Пропонується вгадати точний рахунок тенісного матчу. 3.13 Ставки на кутові. Парі на кількість кутових ударів у матчі. Ставки приймаються на основний час матчу. 3.14 Зроблять хет-трик?. Пропонується вгадати, зробить хто-небудь з учасників матчу хет-трик (тобто заб'є три голи). Можливі два результати: "Так" і "Ні". Голи у свої ворота не вважаються. Ставки приймаються на основний час матчу. 3.15 Видалення. Пропонується вгадати, чи буде видалено хто-небудь з гравців (показана червона картка у футболі). Ставки приймаються на основний час матчу. Картка, показана гравцеві, що не бере участь у матчі, або після його завершення не враховується. 3.16 Команда не пропустить. Пропонується вгадати, пропустить гол чи ні команда в основний час матчу. Можливі два результати: "Так" і "Ні". Ставки приймаються на основний час матчу. 3.17 Хто заб'є. Чи заб'є обраний гравець гол протягом матчу? Автоголи (у свої ворота) не вважаються та не враховуються при визначенні результату. Якщо гравець не вийшов на поле протягом матчу (в основному складі або на заміну), ставки на нього повертаються. При будь-яких суперечках щодо гравця, який забив гол, розрахунок проходить згідно з результатами, зафіксованими в офіційному протоколі матчу. 3.18 Автор першого гола. Пропонується вгадати хто заб'є перший гол у матчі. Ставки приймаються на основний час матчу. Повертаються всі ставки на гравців, які взяли участь у матчі (які вийшли на заміну) після того, як перший гол вже був забитий. Автоголи (у свої ворота) не вважаються та не враховуються при визначенні результату. При будь-яких суперечках щодо гравця, який забив перший гол, виплата проходить згідно з результатами, зафіксованими в офіційному протоколі матчу. 3.19 Ставки на картки. Скільки карток буде показано в матчі? Жовта картка коштує 2 очки, червона картка коштує 5 очок. Дві жовтих картки одному гравцеві вважаються як одна жовта і одна червона (7 очок). Ставки приймаються на основний час матчу. 3.20 Кутові. Яка команда подасть більше кутових під час матчу? Ставки приймаються на основний час матчу. 3.21 Заміни. Пропонується вгадати, скільки замін буде вироблено під час матчу. Ставки приймаються на основний час матчу, включаючи компенсированоое час. Додаткові тайми не враховуються. 3.22 Ставки по раундах. Для виграшу потрібно вгадати, хто виграє бій і в якому раунді. 3.23 Тотал раундів. Для виграшу потрібно вгадати, скільки раундів триватиме бій. Наприклад, бій вважається продлившимся N раундів і більше, якщо буде дано сигнал до початку N-го раунду (N - номер раунду, дається в лінії). 3.24 Прохід. Для виграшу потрібно вгадати, яка команда пройде далі. Приймаються ставки на результат протистояння в цілому, виграє та команда, яка проходить у наступний раунд змагань з урахуванням можливого додаткового часу та/або серії пенальті.
|